155 відгуків
+380 (97) 822-77-22

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Умови обміну або повернення товару в даному випадку: Згідно з статтею 9 закону « Про захист прав споживача», товар без дефектів може бути обмінений або повернений до магазину з дня продажу за умови збереження товарного виду купленого товару, пакування: -товар не був в уживанні і не має слідів користання - подряпин,колів, потертостей і т.п. -товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка - збережені всі ярлики і заводська маркування -товар зберігає товарний вигляд і свої властивості. Процедура повернення товару належної якості: - Зателефонуйте на номер і повідомте про намір повернути оплачений товар; - відправте нам товар перевізником, оплачуючи його послуги; - Повідомте № декларації надісланої посилки і № банківської картки (інший варіант) для повернення вартості товару; - Після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умов повернення товару, ми повертаємо Вам гроші або інший товар протягом трьох робочих днів Процедура повернення продукту Ненадійної якості: - Зателефонуйте нам і повідомте про намір повернути оплачений товар - Повідомте № декларації надісланої посилки і № банківської карти для повернення коштів - Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо вам гроші або інший товар Всі послуги перевізників або комісії на переказ грошей відбуваються за наш рахунок. Обмін і повернення товару здійснюється через нову пошту або будь - який інший перевізник. Повернення коштів здійснюється після того, як ми отримаємо товар. Повернення коштів здійснюється на карту або на грошовий переказ у відділ логістичних служб. Повернення коштів здійснюється протягом 3-х днів з моменту отримання посилки на відділ логістичних служб продавцем Ми покриваємо витрати доставки лише тоді, коли товар був невідповідної якості. Якщо товар був належної якості - всі витрати несе покупець. По всіх питаннях ви можете звернутися за номерами, вказаними у контактах з компанії.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner